10 Mart 2014 Pazartesi

EVDE ET SUYU YAPIMI

                    
EVDE ET SUYU YAPIMI        

Malzemeler:

1 kilo kemikli et
su 
tuz

Yapılışı:
Kemikli eti düdüklü tencereye koyun.Üzerini geçecek kadar su ekleyin.Tuzunu atın.Pişirmeye bırakın.Kaynamaya başladıktan yarım saat sonra kapatın.
Ilındıktan sonra plastik bardaklara veya istediğiniz dondurucu için uygun kaplara paylaştırın.
Dondurucuya koyun.
Çorbalarda, pilavlarda kullanabilirsiniz.Etini de aynı şekilde yemeklerinizde kullanabilirsiniz.Hazır bulyonlardan çok çok iyi ve kat kat sağlıklı.
Ben özellikle kızım için yaptığım çorbalarda kullanıyorum.
Afiyet olsun.

5 yorum:

  1. aynı bende böyle yapıyorum.ben fazladan 1 baş soğanda ekliyorum.oğluşuma çorbalarda ve nerdeyse bütün yemeklere kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmışsın kızınada sizede şifa olsun.
    bende yapıyorum bence herkes özelliklede çocuğu olanlar yapmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.evet çok haklısın et bulyonlardan çok çok iyi ve kat kat sağlıklı.

      Sil
  3. ellerine sağlık, emine . ben de yaptım baya oldu ama kızlara bir türlü sevdiremedim. dolapta bekleyip duruyorlar. ellerine sağlık.
    çorba tarifin varsa iyi olur, belki benim yaptıkalarımdan farklı gelir ve sevilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.ben genellikle bütün çorbalarda kullanıyorum.et suyunu kaynatmadan önce kızların sevdiği baharatlar varsa eklemeni öneririm.belki böyle severler.sevgiler canım.

      Sil