15 Mart 2014 Cumartesi

AĞIZDA DAĞILAN TUZLU KURABİYE

AĞIZDA DAĞILAN TUZLU KURABİYE

Ağızda dağılan nefis bir kurabiye.Denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.

Malzemeler:

200 gr tereyağ veya margarin (oda sıcaklığında)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta akı (sarısını üzeri için ayırın)
4 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
3,5 - 4 su bardağı un
1 paket kabartma tozu

Üzeri için:
1 yumurta sarısı
susam

Yapılışı:
Tüm malzemeleri sırasıyla yoğurma kabında karıştırıp yoğurun.Ele yapışmayan bir hamur yapın.Hamura istediğiniz şekilleri verip üzerine yumurta sarısı sürün, susam serpin.Önceden ısıtılmış 180 derecedeki fırında üzerileri kızarana kadar pişirin.
Afiyet olsun.


7 yorum:

  1. ellerine sağlık.Çok severim tuzlu kurabiyeyi.Nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.kesinlikle dene çok güzel oluyor

      Sil
  2. Kurabiyeler çok güzel olmuş ben özellikle şekillerine bayıldım.
    Valla pastaneden çıkmışlar gibi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.evet şekli kadar tadı da çok güzeldi kesinlikle dene :)

      Sil
  3. Ben Fincanına bayıldım ya :) kurabiyeler zaten şekil olarak çok güzel ama fincan tabağının kenarına koyuluyor galiba.. sunum harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.evet tabağın kenarına koyuluyor.beğenmene sevindim. :)

      Sil
  4. bu kurabiyeleri seviyorum kolay kolay bayatlamıyor elinize sağlık takipteyim sizi bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil